Σοκ: Τέλος το CrossFit για τον Φρέιζερ που ανοίγει καφενείο!

Απόφαση-σοκ να σταματήσει την καριέρα του πήρε ο Ματ Φρέιζερ! Ο τέσσερις φορές πρωταθλητής ανακοίνωσε την απόσυρσή του από την ενεργό δράση, τονίζοντας πως είναι έτοιμος για νέες προκλήσεις σε άλλους τομείς!



«Κουράστηκα να μην έχω αντίπαλο. Το CrossFit ήταν πια πολύ εύκολο για μένα» σχολίασε ο Φρέιζερ, που αποκάλυψε και τα σχέδιά του να ανοίξει ένα μεγάλο καφενείο στο Κούκβιλ!

«Πλέον βάζω στόχο το world barista championship. Θέλω να γίνω ο κορυφαίος barista του κόσμου. Οι καφέδες μου θα γίνουν ντοκιμαντέρ στο Νέτφλιξ» υπογράμμισε ο Φρέιζερ και ανέπτυξε το επιχειρηματικό του πλάνο: «Εγώ θα φτιάχνω τους καφέδες και θα έχω τη Σάμι για σερβιτόρα. Επίσης, θα αναλάβει και την κουζίνα για να σερβίρει αποδομημένες σπανακόπιτες με σφαιροποιημένες γαρίδες στους πελάτες. Της αρέσει πολύ το ελληνικό μάστερ σεφ και είναι φαν του θείου Λεωνίδα».

Η αγάπη του Αμερικανού πρώην αθλητή για τον καφέ είναι γνωστή και ουσιαστικά ήταν θέμα χρόνου πότε θα έπαιρνε την απόφαση να υλοποιήσει το όνειρό του. «Ποτέ δεν μου άρεσε πραγματικά το CrossFit. Προπονήσεις, ταξίδια, αγώνες… Δεν είναι για εμένα αυτά» δήλωσε και πρόσθεσε ότι τον κούρασε η συνεργασία του με την Τία Κλερ Τούμι και τον Σέιν Ορ: «Συνεχώς τσακώνονταν για το τι χαζό βιντεάκι θα ανεβάσουν στο Τικ Τοκ. Ηταν ένας καθημερινός εφιάλτης. Μου θύμιζαν τον Χάρη Βαρθακούρη με την Αντελίνα. Ηταν ανυπόφοροι. Ευτυχώς θα ησυχάσει το κεφάλι μου».


Ηδη ο Φρέιζερ έχει έρθει σε επαφές με προμηθευτές καφέ από τις άκρες της γης. Εχει παραγγείλει Θιβετιανό καφέ, που φτιάχνεται από περιττώματα γάτας, καθώς και κόκκους από την Ταϊβάν που πρώτα έχουν φάει και στη συνέχεια φτύσει η μαϊμούδες της περιοχής δίνοντάς τους έτσι ιδιαίτερο άρωμα βανίλιας.

Πλέον όλοι μπορούν να κάνουν όνειρα για κατάκτηση των Games, απόντος του Φρέιζερ.
Και μετά… ξύπνησαν!

Καλό μήνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Popular Posts